Organopet

Magyar Angol Német Orosz

Akadálymentes oldal

Fejlesztések

ERP bevezetése az Organo-Pet Kft-nél

projekt azonosító: GOP-2.2.1-11-2011-0225

projekt kezdete: 2012.01.18.

projekt befejezése: 2012.10.19.

projekt összköltsége: 20.040.800 Ft

támogatás intenzitása: 49,9 %

támogatás összege: 10.000.000 Ft (8.500.000 Ft Európai Regionális Fejlesztési Alapból) + 1.500.000 Ft a Magyar Köztársaságtól)

megvalósítás helyszínei:
  • 1. 9343 Beled, hrsz. 719/6.
  • 2. 4031 Debrecen, Postakert u. 31. I/3.

Az Organo-Pet Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. 10 millió Ft vissza nem térítendő támogatást nyert az Új Széchenyi Terv keretében.

A pályázat segítségével egy komplex integrált vállalatirányítási rendszer lett kialakítva. A cég beledi hűtőházának bővítése, folyamatos modernizálása, illetőleg az elvárt hatékonyságú készletkezelés tette többek között indokolttá ezen fejlesztést.

A rendszer több szakaszban került bevezetésre, a sikeres megvalósítást egy megalapozott, egyedi paraméterezés, igényfelmérés, majd egy pár hónapot felölelő, úgynevezett éles tesztüzemmód előzte meg a program folyamatos oktatása mellett. A rendszerben használt főbb modulok a következőek:

CRM: az eseményeknyomonkövethetőségére, ügyfélkapcsolatok kezelésére, elemzésére, direkt marketing feladatok, riportok készítésére

kereskedelmi és logisztikai modul: az értékesítési folyamat végigkövetésére és támogatására, ezáltal a munkafolyamatok hatékonyságának növelésére (a bizonylatok egymásból generálhatósága) és az adminisztráció minimalizálására

elektronikus iratkezelés : a dokumentumok digitalizálására, áttekinthetőbbé tételére és a gyors keresés biztosítására

belső portál: a táv és csoportmunka támogatására webes felülettel az integrált rendszerben rögzített adatok hozzáférhetősége céljából tudásmenedzsment:a fontos információk hatékony megosztására és keresésére, kulcsszavas hozzárendelésekkel

mobil partner: korszerű mobil eszközökkel az anyagmozgatás, információlekérdezés gyorsítására távoli eléréssel is

Az új rendszerhez a megfelelő hardver háttér is elengedhetetlen, így a program támogatása céljából korszerűsítésre kerültek a cég számítógépei, nyomtatói/fénymásolói, továbbá 3 db mobileszköz került beszerzésre a mobil technológiához (mobil partner).

A fejlesztés meghozta a kívánt eredményt, a vállalati folyamatok átláthatóbbak és gyorsabbak lettek. A készletezési hatékonyság növekedésével a kereskedelmi- logisztikai feladatok is egyértelműbbé váltak, ezáltal versesnyképességünket biztosítani tudjuk a piac megnövekedett igényeihez.